Szczegóły projektu

Numer projektu 168

WRO RUN - darmowy cykl biegowy na dystansie 5 i 10 km dla wszystkich.

wybór zakładki projektu

szczegóły projektu

rejon miasto Wrocław

budżet 30 000 zł

kwota dofinansowania 20 000 zł

rodzaj sport

weryfikacja zweryfikowany pozytywnie

głosów 402

status wybrany

Skrócony opis projektu

WRO RUN – to wspólne biegi na dystansie 5 i 10 km do wyboru dla wszystkich. Biegi odbywać się będą w okresie od 30 września do 31 grudnia 2018 na wałach nad rzeką Odrą oraz w Lasku Osobowickim we Wrocławiu.
Cykl biegowy WRO RUN to propozycja dla wszystkich mieszkańców Dolnego Śląska. Stanowią je 3-4 biegi na dystansie 5 i 10 km do wyboru. Celem tego cyklu biegów jest zachęcenie miłośników biegania oraz osób, które chcą dopiero rozpocząć swoją przygodę z bieganiem do wspólnej aktywności i integracji. Bieganie jest najprostszą formą sportu, rekreacji oraz zdrowego stylu życia. Dla każdego bieganie jest czymś innym. Dla jednych jest sposobem na odstresowanie, problemy w pracy w codziennym życiu dla innych sposobem na pozbycie się nadwagi, poprawę sylwetki i kondycji, dla jeszcze innych osób jest pokonywaniem własnych słabości a także receptą i sposobem na życie.

Szacunkowy koszt

Dla sprawnego przygotowania imprezy biegowej niezbędne jest wykonanie konkretnych działań organizacyjnych oraz poniesienia kosztów finansowych. Środki finansowe mają posłużyć głównie na obsługę techniczną biegu w tym: pomiar czasu, druk numerów startowych, materiały promocyjno-reklamowe dotyczące biegu, elementy potrzebne do prawidłowego oznaczenia trasy, ponadto koszty związane z zabezpieczeniem biegu (karetka wraz z zapleczem medycznym i ratownikami), ubezpieczenie zawodników, catering dla zawodników, oraz dodatkowe koszty w postaci kupna koszulek, dyplomów, medali, nagród w kategoriach open i kategoriach wiekowych.

Szacunkowe koszty przedstawiają się następująco:
- Obsługa techniczna biegu (pomiar czasu) ok 5 tyś zł,
- Druk numerów startowych wraz a chipami ok. 3 tys. zł,
- Wypożyczenie i transport sprzętu potrzebnego do wykonania zadania (dmuchana meta, namioty itd.) ok 3 tys zł,
- Medale, puchary, dyplomy, upominki dla zawodników ok 5 tys zł,
- Obsługa medyczna biegu,nagłośnienie, spiker ok 3 tys zł,
- materiały dodatkowe min. papier, kawa, woda ok 1 tys. zł
- catering dla zawodników (gorąca zupa, słodkie bułki, herbata) ok. 4 tys. zł.
- strona internetowa, plakaty, banery, koszulki ok 2 tys zł.
Zadania administracyjne:
- wolontariat ok 1 tys zł
- koszty księgowości ok 1 tys zł
- Promocja: strona internetowa, plakaty,banery ok 1 tyś

Termin realizacji projektu

30.09.2018 - 31.12.2018

Komentarz:

ok