Szczegóły projektu

Numer projektu 171

Bieg Biskupiński 2018

wybór zakładki projektu

szczegóły projektu

rejon wrocławski

budżet 24 000 zł

kwota dofinansowania 20 000 zł

rodzaj sport

weryfikacja zweryfikowany pozytywnie

głosów 32

status niewybrany

Skrócony opis projektu

Projekt pn. „Bieg Biskupiński 2018” to inicjatywa obywatelska o charakterze sportowym, które planowane jest 24 czerwca 2018 r. Przygotowanie i organizacja wydarzenia odbędzie się na Wielkiej Wyspie we Wrocławiu. Wielka Wyspa składa się z 7 osiedli i zamieszkuje ją ok. 30 tys. mieszkańców. Celami wydarzenia są: 1. Promocja aktywnego Dolnego Śląska, Wrocławia a przede wszystkim Wielkiej Wyspy i osiedla Biskupin; 2. Sportowe uświetnienie rodzinnego Festynu Biskupińskiego 2018 organizowanego przez Radę Osiedla Biskupin-Sępolno-Dąbie-Bartoszowice w Parku Biskupińskim; 3. Integracja środowiska biegowego Dolnego Śląska; 4. Popularyzacja biegania jako najprostszej formy aktywności ruchowej. Trasa i dystans Biegu Biskupińskiego: 1. Trasa szutrowo-asfaltowa po koronie wałów wokół Wielkiej Wyspy oraz przy Odrze; dystans: 10 000 m, bez atestu PZLA.

Szacunkowy koszt

Budżet projektu pn. „Bieg Biskupiński 2018” oparty jest na liczbie 200 uczestników.

I. Część sportowa - ogółem: 4250,00 zł
1. Profesjonalny system pomiaru czasu i wyników (elektroniczne chipy dla zawodników, maty z oprzyrządowaniem, sprzęgnięte z komputerowym oprogramowaniem) - wynajęcie - 3000,00 zł
2. Napoje zimne na trasę i na metę dla zawodników - zakup - 500,00 zł
3. Numery startowe - zakup - 500,00 zł
4. Tablice z oznakowaniem kilometrów oraz tablice informacyjne i ostrzegawcze na trasę - wynajęcie - 250,00 zł

II. Organizacja i zaplecze - ogółem: 9050,00 zł
5. Wynajęcie 2 namiotów - 2 500,00 zł
6. Toalety przenośne (4 sztuki) - wynajęcie - 1200,00 zł
7. Posiłek po biegu (catering: kanapki/batony energetyczne/dietetyczne, napoje ciepłe) - zakup - 1500,00 zł
8. Warnik do podgrzewania wody na 10 litrów (2 sztuki) - zakup środka trwałego - 800,00 zł
9. Megafon do koordynowania imprezy - zakup środka trwałego - 300,00 zł
10. Wynagrodzenie dla 3 przeszkolonych osób do obsługi biura zawodów - 900,00 zł
11. Otaśmowanie, spreje, elementy oznakowania trasy - zakup - 500,00 zł
12. Opieka medyczna i fizjoterapeutyczna (2 osoby) - 600,00 zł
13. Koszulki organizacyjne dla organizatorów i wolontariuszy - zakup - 750,00 zł

III. Nagrody - ogółem: 6700,00 zł
14. Medale dla każdego biegacza na mecie - zakup - 2000,00 zł
15. Trofea dla zwycięzców - zakup - 1600,00 zł
16. Dyplomy ozdobne (imienne) dla zwycięzców kategorii wiekowych - zakup - 600,00 zł
17. Upominki rozlosowane wśród wszystkich po biegu - zakup - 2500,00 zł
Budżet łącznie: 20 000,00 zł

Termin realizacji projektu

17.06.2018 – 15.07.2018

Komentarz:

Dopuszczony warunkowo - do uzupełnienia przez osobę zgłaszającą