Szczegóły projektu

Numer projektu 34

Twardogóra Cup 2018

wybór zakładki projektu

szczegóły projektu

rejon wrocławski

budżet 25 000 zł

kwota dofinansowania 20 000 zł

rodzaj sport

weryfikacja zweryfikowany pozytywnie

głosów 447

status niewybrany

Skrócony opis projektu

Twardogóra Cup 2018 to druga edycja Charytatywnego Turnieju Piłki Nożnej, który odbywa się w Twardogórze.

W tym roku Turniej potrwa cały weekend. W sobotę zagrają dorośli zawodnicy w kategorii open – drużyny klubowe, zakładowe, amatorskie oraz inne, które przyjadą do Twardogóry na specjalne zaproszenie. W niedzielę odbędzie się z kolei Twardogóra Cup JUNIOR – przeznaczony dla najmłodszych piłkarzy Dolnego Śląska.

Ważnym elementem turnieju będzie publiczna zbiórka pieniędzy na rzecz osoby (osób) potrzebującej z Twardogóry lub bliskiej okolicy. Wszystkie pieniądze zebrane do puszek podczas tego dwudniowego wydarzenia zostaną przekazane na pomoc.

Kibice mogą liczyć również na wiele dodatkowych atrakcji – miasteczko dmuchańców dla dzieci, gry, zabawy, komentatorzy sportowi, występy artystyczne, licytacje i sporo innych niespodzianek.

Twardogóra Cup to piłkarskie święto podczas, którego gramy, pomagamy i nie zapominamy o rodzinnej atmosferze!

Szacunkowy koszt

- Opieka medyczna: 600 zł (600 zł)
- Sędziowie: 1 000 zł (1 000 zł)
- Komentator sportowy: 400 zł (400 zł)
- Usługi noclegowe dla zaproszonych gości: np. sportowców, sędziów: 1 000 zł (1 000 zł)
- Koszty administracyjne (np.: obsługa księgowa, prawna, usługi pocztowe, promocja): 2 000 zł (2 000 zł)
- Paliwo na cele transportu (np.: sprzętu na turniej, zawodników wybranych drużyn, dojazdy organizatorów): 1 400 zł (1 400 zł)
- Projektor (m.in. na cele przeprowadzenia spotkań organizacyjnych, losowania drużyn): 2 500 zł (2 500 zł)
- Wyżywienie dla wolontariuszy i organizatorów: 1 500 zł (1 000 zł)
- Wyżywienie dla drużyn dziecięcych i trenerów: 2 000 zł (1 000 zł)
- Przygotowanie regulaminów, tabel, rozpisek, dyplomów: 300 zł (300 zł)
- Medale, medale pamiątkowe, puchary dla drużyn dziecięcych: 1 200 zł (1 200 zł)
- Nagrody rzeczowe dla drużyn dziecięcych: 1 200 zł (1 200 zł)
- Wynajem dmuchanych urządzeń do zabawy: 5 000 zł (2 900 zł)
- Dodatkowe elementy dekoracyjno-promujące wydarzenie nieobjęte w kosztach administracyjnych - po stronie wykonawcy (np.: film promocyjny, banery, windery): 1 000 zł (0 zł)
- Namiot halowy/festynowy: 3 500 zł (3 500 zł)
- Produkty niezbędne do zorganizowania stoisk z grami i zabawami : 400 zł (0 zł)

Termin realizacji projektu

18.06.2018 - 15.12.2018

Komentarz:

ok