Szczegóły projektu

Numer projektu 4

Dogtrekkong Karkonoski II edycja

wybór zakładki projektu

szczegóły projektu

rejon jeleniogórski

budżet 40 000 zł

rodzaj sport-turystyka

weryfikacja zweryfikowany pozytywnie

głosów 380

status wybrany

Skrócony opis projektu

II Edycja Dogtrekkingu Karkonoskiego to impreza dla wszystkich miłośników psów, którzy chcą aktywnie spędzić czas ze swoimi zwierzakami, poznając jednocześnie walory przyrodnicze, turystyczne, historyczne i kulturowe okolic Miłkowa i Rudaw Janowickich. Zorganizujemy imprezę w konwencji biegu/spaceru przygodowego w towarzystwie psa, w której uczestnicy będą również rozwiązywać zadania tematyczne dotyczące lokalnych atrakcji przyrodniczo-turystycznych. Impreza zachęci do integracji miłośników wszelkiego rodzaju aktywności z psami z regionu Dolnego Śląska, rozpropaguje ideę socjalizacji zwierzaków oraz odpowiedzialności za swoich pupili, jak również wypromuje Sudety jako region przyjazny czworonogom i ich aktywnym właścicielom.

Opis projektu i koniecznych działań związanych z realizacją zadania

Przyczyną organizacji II edycji imprezy sportowo-turystycznej „Dogtrekking Karkonoski” jest potrzeba promocji regionu Sudetów jako celu turystyki z psami. Dodatkowymi pobudkami są: chęć zagospodarowania rosnącego zainteresowania aktywnym spędzaniem czasu z psem, potrzeba promocji pozytywnego wizerunku właścicieli psów oraz propagowanie idei socjalizacji psów i odpowiedzialności za swojego pupila.
Impreza pozytywnie wpłynie na społeczność Dolnego Śląska stymulując integrację mieszkańców o podobnych zainteresowaniach tj. lubiących aktywnie spędzać czas z psem i zachęcając do wykorzystania w tym celu z walorów przyrodniczych i turystycznych regionu Miłkowa, Bukowca i okolic Rudaw Janowickich. Impreza zachęci do poznawania historii i kultury regionu podczas rozwiązywania zadań tematycznych na trasie biegu.
Przewiduje się udział około 150 uczestników z psami. Impreza będzie zorganizowana w okolicy Miłkowa oraz Rudaw Janowickich; trasa będzie wykorzystywać miejscowe atrakcje turystyczne, przyrodnicze, historyczne i kulturowe. Czas trwania to jeden dzień – od rana do wczesnego popołudnia.
Impreza polegać będzie na pokonaniu trasy w konwencji biegu przygodowego w towarzystwie psa. Uczestnicy będą mieli za zadanie pokonanie trasy zaliczając wyznaczone punkty tematyczne. W każdym punkcie należy wykonać zadanie lub rozwiązać zagadkę dotyczące odwiedzanych miejsc związane z kulturą i turystyką na Dol Śl.
W celu organizacji imprezy konieczne są następujące elementy (wycena kosztów dla spodziewanych min. 150 osób):
- oznakowanie trasy =2000 zł- wynajem terenu na bazę imprezy =2000 zł
- obsł medyczna = 2000 zł- obsł sanitarna= 500 zł
- obsł weterynaryjna = 700 zł- wynajęcie prowadzącego imprezę oraz sprzętu nagłaśniającego= 800 zł
- pamiątkowe medale – 20x150 = 3000 zł- pakiety startowe – 60x150 = 9000 zł
- katering – 50x150 = 7500 zł- poczęstunek dla psów 10x150 = 1500 zł
- losów nagród= 2000 zł
- reklama wydarzenia = 3000 zł
-nagrody + sprzęt pom.= 6000 zł

Termin realizacji projektu

07.10.2017